Arta religioasa – icoane pe lemn, pictură pe pânză, alte tehnici

Schitul „Colţul Chiliilor”, lângă Zărneşti (Braşov)

Un loc binecuvântat de Dumnezeu…ce cuvinte se pot găsi pentru asemenea spaţiu special ?! O poiană verde,imensă, sub stâncile strălucitoare ale Pietrei Craiului, iar în partea de jos a poienii, parcă privind spre cer,bisericuţa de lemn ce pare a se afla acolo de când lumea, lemn dăltuit de om între brazii pădurii ce parcă oprotejează…


Schitul Coltul Chiliilor – vara

În anul 2008 am avut bucuria de a fi invitaţi de Ştefan Petre Kirson, cel care cu mare dăruire şi devotament s-a ocupat de înzestrarea bisericii cu icoane, să vizităm Schitul „Colţul Chiliilor”, pentru a vedea biserica unde va fi catapeteasma ( iconostasul) pentru care urma să pictăm icoanele. În martie, când am urcat din nou la schit, meşterii montaseră deja structura de lemn sculptat a catapetesmei.

Se măsoară lăcaşurile viitoarelor icoane


martie 2009


Drumul spre schit


Poarta de intrare in poiana schitului


Urcand spre schit, la hram


Sfinţirea bisericii, în ziua hramului Sf.Pantelimon, 31 iulie 2009


Panoul de la intrare, cu istoricul locului

7 responses

  1. Un colt de rai….un loc de reculegere

    2011/08/19 la 10:07 am

  2. Un colt de RAI…Un loc de reculegere….

    2011/08/19 la 10:08 am

  3. Valentin nevoitorul ortodox

    Am fost in iarna… Si acum ma intreb daca nu cumva din greseala ajunsesem in Rai. Dumnezeu sa binecuvantezei pe cei ce nevoiesc acolo! Doamne ajuta!

    2012/05/24 la 11:09 pm

    • niki

      am si eu o inrebare: Am fost o singura data la cabana PLAIU FOII. cam 12 km de la Zarnesti. MAi este mult pana la acest schit si cum pot sa ajung. mi=am propus cu ajutorul domnului sa ajung acolo. Te rog sa ma ajuti?
      Domnul cu tine vesnic!

      2012/07/27 la 6:18 pm

  4. darie nicu

    doamne ajută părite emilian să vă rugati si pentru mine păcătosul multă sănătate fă soresc la frătile voastre

    2014/03/23 la 11:47 pm

  5. darie nicu

    doamne ajută părite emilian să vă rugati si pentru mine păcătosul multă sănătate fă soresc la frătile vă doresc

    2014/03/23 la 11:51 pm

  6. DOMNUL SA VA BINECUVANTEZE IN .2015
    LA MULTI ANI CU BUCURIE,SI MULTE REALIZARI.

    2015/01/03 la 1:57 pm

Lasă un răspuns

